Cebu Pacific Air

Η Εταιρία:

  Why everyJuan flies!

 … το Μάρτιο του 1996, η Cebu Pacific μπήκε στην αγορά με την υπόσχεση να προσφέρει “χαμηλές τιμές με μεγάλη αξία” σε κάθε ένα που ήθελε να πετάξει. Αφού προσέφερε χαμηλά εισιτήρια για εγχώριους προορισμούς η CEB ξεκίνησε τις διεθνής μεταφορές το Νοέμβριο του 2001 και τώρα πετάει για Bangkok, Busan, Guangzhou, Ho Chi Minh, Hong Kong, Jakarta, Kota Kinabalu, Kuala Lumpur, Macau, Osaka, Seoul, Shanghai, Singapore και Taipei. Με λίγα λόγια προορισμοί που κάποιος μπορεί να πάει για shopping ή αξιοθέατα.

Για να μεταφέρει κάθε επιβάτη σε περισσότερους προορισμούς κάθε μέρα, η CEB διατηρεί ένα στόλο από 37 Airbus (10 A319, 26 A320 and 1 A330) και 8 ATR 72-500αεροσκάφη, το πιο νέο στις Φιλιππίνες. Με την ολοκλήρωση της ανανέωσης του στόλου ο αριθμός των αεροσκαφών έχει διπλασιαστεί.

Η CEB προσφέρει τα χαμηλότερα σε κόστος εισιτήρια για τους προορισμούς της. Η CEB παραμένει η πρωτοπόρος σε δημιουργικές στρατηγικές τιμολόγησης και καταφέρνει να προσφέρει τα πιο οικονομικά εισιτήρια σε όλες της τις διαδρομές.

Η Cebu Pacific δεν είναι απλά ο ηγέτης στις οικονομικές πτήσεις αλλά και στην καινοτομία και τη δημιουργικότητα. Η CEB είναι η πρώτη εγχώρια αεροπορική εταιρία που παρουσίασε το e-ticketing, ​​την προπληρωμένη extra αποσκευή και επιλογή θέσης, στις Φιλιππίνες.  Οι επιβάτες έχουν επίσης την ευκαιρία για μία ιδιαίτερα ευχάριστη εμπειρία κατά την πτήση προσφέροντας ψυχαγωγία, με τα γνωστά παιχνίδια που διοργανώνονται κατά την πτήση, γνωστά ως Fun Flights σε συνεργασία και με το on board περιοδικό –​ Smile.

Η CEB προσφέρει τα χαμηλότερα σε κόστος εισιτήρια για τους προορισμούς της. Η CEB παραμένει η πρωτοπόρος σε δημιουργικές στρατηγικές τιμολόγησης και καταφέρνει να προσφέρει τα πιο οικονομικά εισιτήρια σε όλες της τις διαδρομές.

Η Cebu Pacific δεν είναι απλά ο ηγέτης στις οικονομικές πτήσεις αλλά και στην καινοτομία και τη δημιουργικότητα. Η CEB είναι η πρώτη εγχώρια αεροπορική εταιρία που παρουσίασε το e-ticketing, ​​την προπληρωμένη extra αποσκευή και επιλογή θέσης, στις Φιλιππίνες.  Οι επιβάτες έχουν επίσης την ευκαιρία για μία ιδιαίτερα ευχάριστη εμπειρία κατά την πτήση προσφέροντας ψυχαγωγία, με τα γνωστά παιχνίδια που διοργανώνονται κατά την πτήση, γνωστά ως Fun Flights σε συνεργασία και με το on board περιοδικό –​ Smile.

H CEB έχει επιλέξει διάφορους συνεργάτες για ξενοδοχεία, ενοικίαση αυτοκινήτων, ασφάλεια αυτοκινήτου και εισιτήρια ψυχαγωγίας, ώστε να προσφέρει στους πελάτες της μία ολοκληρωμένη ταξιδιωτική εμπειρία. On time δρομολόγια, αξιοπιστία και άνετη πτήση.

Αποστολή και Όραμα

Η αποστολή μας είναι “Είναι ώρα όλοι να πετάξουν.”
Η Cebu Pacific φέρνει τους ανθρώπους πιο κοντά με ασφάλεια μέσω ασφαλών, αξιόπιστων και με ψυχαγωγικό χαρακτήρα εμπειρία ταξιδιού. 
Είμαστε αφοσιωμένοι στην καινοτομία και στην επιτυχία σε ότι κι αν κάνουμε. Είμαστε ένας εργοδότης που τον επιλέγουν γιατί δίνει στους εργαζομένους του δυνατότητας ανάπτυξης. Έχουμε βαθιά γνώση των οικογενειακών αξιών μέσα από τις υπηρεσίες μας. Βελτιώνουμε την ποιότητα ζωής των κοινοτήτων που εξυπηρετούμε και είμαστε ενεργοί συμμέτοχοι στην ανάπτυξη του έθνους. Προσφέρουμε στους μετόχους μία δίκαιη επιστροφή της επένδυσής τους. 

Το Όραμά μας είναι: Η πιο επιτυχημένη οικονομική μεταφορική εταιρία στον κόσμο.

On-Time συμπεριφορά:

Η έννοια της ​On-time συμπεριφοράς.
Σύμφωνα με τα standards της αγοράς μία  ‘on-time’ αναχώρηση είναι αυτή που δεν ξεπερνά τα 15 λεπτά από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης.

Ο στόλος μας:

​Our Fleet, no small feat!​

Όταν εισέρχεσαι μέσα σε ένα αεροσκάφος της Cebu Pacific, μυρίζει φρεσκάδα. Αυτό οφείλετε στο ότι έχουμε ένα από τους πιο μοντέρνους στόλους παγκοσμίως. με την ιστορική απόσυρση του τελευταίου μας DC9 το, Ιούλιο του 2006, η Cebu Pacific είναι η μόνη αεροπορική εταιρία στις Φιλιππίνες που πετάει με 100% νέα αεροσκάφη 37 Airbus (10 A319, 26 A320 and 1 A330) και 8 ATR 72-500 αεροσκάφη.

 

Κοινωνική Ευθύνη:

Cebu Pacific Air: Η αεροπορική εταιρία που νοιάζεται.

Η CEB είναι ένας σταθερός και αφοσιωμένος συνεργάτης με τα παρακάτω ιδρύματα, των οποίων το όραμα και τους στόχους στηρίζουμε. Από δράσεις προστασίας του περιβάλλοντος μέχρι την εκπαίδευση, η CEB προσφέρει βοήθεια.

  • gma GMA Kapuso Foundation 
  • wwf Bright Skies for Every Juan 
  • World Vision 
  • Gawad Kalinga​​​​​

 

Βραβεία: 

Η Cebu Pacific Air: H αεροπορική εταιρία με εξαιρετική απόδοση. 
Καθώς θεωρούμε τους επιβάτες μας τους καλύτερους κριτές των υπηρεσιών μας, είμαστε περήφανοι που έχουμε αναγνωριστεί και βραβευτεί από διάφορους ταξιδιωτικούς οργανισμούς και ομάδες, επιβεβαιώνοντας την πίστη μας για υψηλές επιδόσεις.

Διεθνής Αναγνωρισιμότητα:

Σήματα και Διεθνή Βραβεία 2012 Οικονομική μεταφορική της χρονιάς και LCC CEO της χρονιάς. (Βράβευση κατά τη διάρκεια του Low Cost Airlines World Asia Pacific Congress στη Singapore το Φεβρουάριο του 2012.)

Ψηφιακά Filipino Web Βραβεία:

H Cebu Pacific διακρίθηκε απέναντι σε άλλες αεροπορικές εταιρίες το 2011 στο Digital Filipino Web Awards, όταν αναγνωρίστηκε ως η νικήτρια αεροπορική εταιρία για αυτήν τη χρονιά. Τα κριτήρια ήταν η καλύτερη παρουσία σε 1) website, 2) e-commerce engine, 3) online marketing and 4) social networking sites (SNS) engagement.)

Airport Transport World

Η CEB είναι η 5η πιο επικερδής αεροπορική χαμηλού κόστους στον κόσμο σύμφωνα με το LCC ATW’s World Airline Report τον Ιούλιο το 2011 που τοποθετεί τη CEB στην 5η θέση για τα καθαρά κέρδη και στην 8η θέση στα λειτουργικά κόστη, ανάμεσα σε μία λίστα από χαμηλού κόστους εταιρίες όπως η USA’s Southwest Airlinesκαι η Europe’s Ryanair.

WWF Βραβείο

Το 2010 WWF Partner of the Year Award (Βραβεύτηκε από τη WWF-Philippines ως η εταιρία που έχει κάνει τη σημαντικότερη προσπάθεια για την προστασία του περιβάλλοντος. Ξεχώρισε ανάμεσα σε άλλες WWF-Philippines’ partners όπως η  Coca-Cola, η Smart,η BPI και η HSBC, η CEB αναγνωρίστηκε ως η εταιρία που επηρέασε περισσότερο τις ζωές των Φιλιππινέζων με την υιοθέτηση του προγράμματος Bright Skies for Every Juan.

Changi Βραβείο

Η Cebu Pacific (CEB) βραβεύτηκε από το Changi Airport Group ως η κορυφαία Southeast Asian airline που πραγματοποίησε τη μεγαλύτερη αύξηση κίνησης επιβατών το 2009. (Βραβεύτηκε κατά τη διάρκεια του Fifth Annuan Changi Airline Awards 2010.

Reader’s Digest Βραβείο
Ένα χρυσό Βραβείο από τη Readers Digest Trusted Brands το 2010.

ISO 9001:2008 Πιστοποιητικό

Ο International Organization for Standardization (ISO) 9001:2008 πιστοποίησε τα 
Marketing Communication Effectiveness Βραβεία το 2007 
Η CEB ήταν ο ασημένιος νικητής του Βραβείου ως Best Established Service Brand Campaign Marketing Communication Effectiveness Βραβείο για το 2007 (Βραβεύτηκε από το University of Asia and the Pacific που αναγνώρισε την πιο επιτυχημένη καμπάνια ανάμεσα σε διάφορες βιομηχανίες).

Budgies Best-in-Class Βραβεία 2007 

Ασημένιος Νικητής τουBest Established Service Brand Campaign.

Marketing Communication

Effectiveness Awards 2007 (Βραβεύτηκε από το University of Asia and the Pacific  που αναγνώρισε την πιο επιτυχημένη καμπάνια ανάμεσα σε διάφορες βιομηχανίες)

 Marketing Communication Effectiveness 

Βραβεία 2005. Χρυσό Βραβείο για την Best Established Service Brand Campaign.

Marketing Communication Effectiveness Βραβεία του 2005 (Βραβεύτηκε από το University of Asia and the Pacific  που αναγνώρισε την πιο επιτυχημένη καμπάνια ανάμεσα σε διάφορες βιομηχανίες.

Εγχώρια Airline of the Year. Εγχώρια Airline of the Year τα Kalakbay Βραβεία 2004.

Χρυσό Βραβείο για το Best Marketing Program Air Carrier Domestic Category Pacific Asia Travel Association 2004 (ένα διεθνές βραβείο).

Air Transport World Magazine τη χαρακτήρισε ως  Asia ‘s Low Fare Success Story Φεβρουάριος 2003.

Η Galant Hellas αποτελεί γενικός αντιπρόσωπος πωλήσεων της Cebu Pacific από το 2009.

galant.gr © 2020